THREE DAYS IN ONE

 
Fredag: I fredags firade jag min älskling Dlnia. Först och främst åkte jag in till Kista tillsammans med Nadja och Maria runt 14.00 för att köpa Dlnias present. Vi åt en snabbis på Food Court och sedan åkte hem till Dlnia. Vi började med att äta mat, sedan dansade vi och snackade en massa. Riktigt kul. Runt 11-12 gick jag, Dlnia, Beri och Maria hem tillsammans.
 
Lördag: Vaknade runt 12.00 och åt en, vad ska jag kalla det, sen frukost? Ja, så får det heta och runt 15.00 började jag fixa mig, packa kläder, smink och sånt. Jag åkte till Spånga IP där jag mötte upp min kusin Lilian och gick vidare till min andra kusin Linda som vi skulle fira. Kan inte förklara med ord hur kul det var. Runt 12 kom min farbror och plocka upp mig och Lilian. Vi hade egentligen tänkt sova över hos Linda men det blev inte av så jag sov över hos Lilian istället. Jag snackade i 2 timmar med X på skype och sedan somnade jag. 
 
Söndag: Vaknade av att mina små kusiner hoppade på sängen jag låg i och skrek: Claudia! Claudia! Kom och lek med oss! Riktigt kul, haha. Åt frukost och sedan tittade på tv en stund. Lite senare bestämde vi oss för att göra pizza och de smakade supeeer! Efter en massa skratt och snackande ville vi baka något enkelt, så då fick det bli chokladmuffins. Runt 11 kom mina föräldrar förbi och hämtade mig. Ska 'skypa' med X i nån timme och sedan sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Emil Ek

Hejhej! fin blogg!
kolla gärna in min blogg, jag skriver om min vardag, jag laddar upp foton jag tagit och jag tipsar även om bra musik!
Hoppas att du kommer att trivas, och stanna <3

Svar: Tackar! :)
clvudxvs.blogg.se

2013-05-13 @ 09:02:58
URL: http://emilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0