ONE DIRECTION 8/5

 
En oförglömlig kväll.
 
Det var inte planerat att jag skulle till konserten. Jag fick inga biljetter då de släpptes men jag försökte få tag på två efteråt men lyckades inte hitta några för ett bra pris. Igår ringde Dlnia mig runt 4 och sa att hon hittat biljetter, då jag skulle åka iväg. Vi gjorde så att hon fick möta upp säljaren och köpa dem medan jag åkte till en audition för Midsommar Latino. Efter jag uppträtt åkte jag till Solna där jag mötte upp Dlnia och vi sprang till arenan. När vi kom in och satte oss kunde vi inte förstå att vi verkligen var där och skulle se killarna. När det hela började, runt 8.45 om jag har rätt och då killarna kom ut på scenen kunde vi fortfarande inte förstå. Det var en jävla dröm. Jag hade velat det här så jävla mycket. Även om vi inte var så nära så spelar det ingen roll, jag fick se dem och uppleva det hela. Är så jävligt nöjd. De gjorde allt så jävla bra. Det var helt enkelt perfekt, till och med mer än perfekt. Jag kommer aldrig glömma den här dagen. Hade dock förväntat mig att de skulle göra lite mer som en 'show', så som de gjort i de andra länderna, men det dem gjorde var ändå grymt. Jag dog varje gång Niall sa 'jag älskar dig', så underbar. I'm a proud directioner. När konserten var slut försökte vi ta oss hem genom den stora folkmassan, har aldrig sett så mycket folk, det var proppfullt på vägarna. Var hemma runt halv 1 och sprang till köket för att äta något, var så hungrig. Somnade runt 2 lyssnandes till killarnas låtar. Idag har jag inget planerat, utan får se vad dagen bjuder på. Det blev ett ganska långt inlägg, men ni som orkar får läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0