VEM ÄR JAG?

Hmmmm hur ska jag börja här då? hahaha.. Helt ärligt så tycker jag att det är lite jobbigt att prata om mig själv, men ska göra mitt bästa för er skull.
 
Jag heter Claudia och är en tjej på 18 vårar. Jag studerar sista året på gymnasiet (Vård och Omsorg) och jobbar vid sidan om. Mina intressen är dans (nummer ett på listan), vänner, gelenaglar och kläder. Som sagt, dans är nummer ett på min lista då jag har dansat i ca 5 år i två olika grupper. Mitt intresse för gelenaglar har också funnits länge men har aldrig haft den tiden som krävs för det arbetet. Nu för inte så länge sen så bestämde jag mig för att beställa hem ett nagelkit och träna vilket gick väldigt bra så nu har jag gelenaglar som ett jobb vid sidan om. 
 
Känns som att denna beskrivning ger er en tydlig bild av mig, eller vad säger ni? Har ni några frågor är det bara att droppa dem i kommentarsfältet och jag svarar i ett separat inlägg. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0