ITS FOOLISH BOY

Yoooo! Idag hade jag en sån där riktigt onödig dag i skolan. Jag hade endast en lektion.. bruh. Efter skolan hände lite roliga grejer dock, jag åkte till min kompis Loic (@itsfoolishboy) och spelade in en video med honom. Han är en sån där rolig youtub:are. Det skulle betyda jättemycket om ni gick in och prenumerera hans kanal, genom att klicka HÄR. Efter det när jag skulle gå hem fick jag syn på tatueringsstudion och gick in där spontant som fan och piercade mitt öra (tragus). Det gjorde ont som f*n. Därefter gick jag hem och har softat enda tills nu.

Jag länkar Loics videos som jag är med i här nedan, kolla gärna på dem för ett gott skratt :D
 
 
 
Videon vi spelade in idag släpps imorgon så se till att prenumerera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0